Obchodní podmínky
Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. její nedílnou součást.
Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami (dále jen VOP) a kupující se zavazuje toto objednané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží . Jsou závazné při prodeji zboží kupujícímu.
1) Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.
2) Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuálním obchodě. Všechny objednávky jsou závazné. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:
- identifikaci kupujícího (možnost nákupu bez registrace, nebo s registrací k uplatnění pozdějších slev),
- množství požadovaných kusů produktu,
- požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží a místo plnění
- cenu
3) Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.
4) Způsoby platby
Kupní cena bude považována za zaplacenou uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího, platební kartou cestou platební brány GoPay, na dobírku, na fakturu splatnou předem na účet prodávajícího.
5) Veškeré uvedené informace o zboží jsou převzaté od našich dodavatelů. Nepřebíráme zodpovědnost za jejich platnost. V případě obrázků uvedených u zboží se jedná o ilustrační obrázky, takže nemusí být plně shodné s balením uvedeného zboží.
6) Doprava
Častou otázkou všech e-shopů je cena dopravného. Naše ceny jsou uveřejněny v sekci Možnosti dopravy a platby. V této ceně jsou zahrnuty náklady na dopravné i balné.
7) Místo plnění
Místem plnění je místo uvedené v objednávce. Datum zdanitelného plnění je shodné s převzetím zboží ze strany kupujícího.
8) Dodací podmínky
Obvyklá dodací lhůta, kterou uvádíme, je 3-7 dní. Pokud máme uvedené množství zboží skladem zpravidla dodání je maximálně do 2 dnů.
9) Reklamace
Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Protože se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, jsme připraveni vám vycházet co nejvíce vstříc i v otázkách reklamací. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
- Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem a trvá 24 měsíců.
- Pokud je zboží poškozeno dopravou, doporučujeme v takovém případě zásilku nepřebírat a ihned vrátit dopravci se záznamem o poškození zásilky.
- Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
- Zboží, které reklamujete, se doporučuje vrátit nejlépe v původním obalu (předejdete případnému poškození vlivem špatného balení zásilky při přepravě) a nejlépe dokladu o jeho zakoupení, nebo jiného průkazního dokladu o původu zboží a záručního listu jeli vystaven k zakoupenému zboží. Dále nejpépe přiložte přesný popis závady.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné nejlépe reklamovat ihned.
- Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně, apod.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
- Reklamační řízení ve vztahu ke konečnému uživateli (spotřebitel) se řídí Občanským zákoníkem.
- Případný spor je možné vyřídit i mimosoudně pomocí dozorového orgánu ČOI, https://adr.coi.cz/cs.
- Reklamační řízení ve vztahu k osobám používajícím zboží pro účel podnikání se řídí Obchodním zákoníkem.
- Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku a doporučujeme pojištění jeho dopravy.
K vyřizování reklamací použijte následující kontakt:
Distributor - korespondenční adresa:
Vito Grande s.r.o.
Kollárova 259/12
301 00 Plzeň
IČ: 05603251
10) Odstoupení od smlouvy
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele na povinnost nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. j).
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
Je-li předmětem smlouvy poskytnutí digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, použije se ustanovení § 2389n obdobně.
V souladu se zákonem č. 89/2012 máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění vám bude vrácena kupní cena:
- odešlete dopis (nejlépe emailem) na místo reklamace s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet (uveďte prosím číslo účtu a kód banky)." Datum a podpis.
- zboží doručte na místo reklamace.
- zboží, které budete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nemělo by být použité, nejlépe nepoškozené, nejlépe kompletní. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit.
- tato garance se nevztahuje na spotřební zboží (jako např. nosiče obrazu, zvuku a informací, baterie, žárovky, sáčky do vysavačů apod.) a na zboží pořízené na leasing.
Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
11) Ochrana osobních dat
Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím. Jako zákazník musíte při vaší registraci uvést následující údaje. Jste-li fyzická osoba, jsou to tyto:
- jméno a příjmení
- úplná poštovní / doručovací adresa
- telefonické spojení a případné e-mailové spojení
Tyto informace jsou nezbytné pro vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi. Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání. Nakupujete-li jako právnická osoba, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:
- jméno firmy
- úplná poštovní / doručovací adresa
- telefonické a e-mailové spojení
- IČ a DIČ
- bankovní spojení
Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem. Údaje o vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. Přístup registrovaným zákazníkům do našeho e-shopu a možnost objednávek jsou chráněny přístupovým heslem, které zná pouze registrovaný zákazník. Proto, prosíme, nenechávejte toto heslo volně přístupné ostatním osobám, aby nemohlo dojít k jeho zneužití a následně ke zneužití Vaší registrace a Vašich údajů. Za zneužití přístupového hesla provozovatel e-shopu nenese žádnou odpovědnost. Používáním našeho internetového obchodu www.vito-grande.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Telefonicky, e-mailem či faxem potvrzenou objednávku (návrh kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti příslušnými obecně závaznými právními předpisy.